Už jsem zpátky

11. května 2013 v 21:42 | Petra |  Blog
Tak ve zdraví jsem se včera vrátila z Anglie. Pokud Vás to zajímá, můžete si přečíst takové krátké shrnutí s tí, co jsem všechno viděla:
V neděli jsem kromě autobusu, cest a benzínek neviděla zhola nic. Projeli jsme Německem, Nizozemskem, Belgií a Francií. Ráno jsme nasedli na trajekt a po 80 minutách jsme v Doveru naskákali do autobusu a jeli vstříc Londýnu. Začali jsme v londýnském předměstí Greenwich, kde se nachází nultý poledník. Poté jsem prošli tunelem po řekou Temže, svezli se nadzemní dráhou. Po jízdě následovala návštěva katedrály svatého Pavla, přechod přes Millenium Bridge a Tower. U Toweru na nás čekal rozchod a celý den jsme zakončili lanovkou přes Temži - Emirates Airline.
V Brightonu si nás odvezly hostitelské rodiny. Já jsem spolu s mojí akamrádkou bydlely u rodiny Curd (mimochodem v překladu to znamená sraženina nebo tvaroh), která vlastnila pět psů.
Ráno nás čekal program mimo Londýn. Jako první jsem navštívili starobylé městečko Rye, následoval rozchod v Eastbourne a celý den jsme zakončili 3 kilometrovou procházkou po křídových útesech Beachy Head. Pod útesy se některým z nás také podařilo najít kámen s dírou, který prý přináší štěstí.
Ve středu jsem navštívili jeden z nejkrásnějších a nejstarších hradů v Anglii - Leeds Castle.Po prohlédce hradu na nás v areálu kromě nádherných zahrad čekalo muzeum psích obojků a přírodní bludiště.
A poslední den na nás opět čekal Londýn. Parlament s Big Benem, Westminsterské opatsví, projíždka London Eye, Trafalgar Square, Leicester Square, Buckingham Palace, Picadilly Circus, Čínská čtvrt, Soho a Covent Garden. Tenhle den byl pro mě asi nejlepší ze všech, nejen díky místům, které jsme viděli, ale i tomu, co se stalo v londýnské čtvrti Soho. Normálně si jdu a koho nevidím - MARTINA FREEMANA. Zůstala jsem stát jak zkoprněla a koukala. Než jsem se probrala bylo už pozdě. Já idiot jsem jenom čuměla, takže s ním nemám fotku. Byl to 100% on. Klidně si mi nevěřte, ale byl to on. Měl na sobě takoké béžové kalhoty a sako a na očích sluneční brýle. A někam spěchal. Hodně lituji toho, že s ním nemám fotku, ale aspoň jsem ho viděla. Ten kámen s dírou, co jsem našla v úterý mi přinesl štěstí :)

Zpátky jsme se vraceli plní zážitků, dojmů a kufrů nacpaných k prasknutí.
Já jsem například na kufru musela sedět, abych ho vůbec zapla. Nakoupila jsem i čtyři časopisy: Empire, Total Film, Scifi Now a Star Trek. Scany jsem nahraji zítra. V Total Filmu je i speciál o Marvelu, takže pokud chcete, dám sem i tyto scany.

A nebyla bych to já, kdybych si nekoupila nějakou blbost.
(ano já vím, že není normální v 15 si kupovat plyšáka)

V Londýně jsem také viděla několik reklam k Hobitovi a Ster Treku. Zrovna, když jsme byli na Leicester Square, běžel v kině Star Trek Into Darkness.
Pokud má někdo zájem, nahrála jsem sem některé z fotek, co jsem nafotila.

A co se týče blogu doufám, že se Vám přednastavené články líbily. Dneska jsem dopsala to, co se událo během mé nepřítomnosti:

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Ronnie Ronnie | Web | 11. května 2013 v 22:21 | Reagovat

Páni, toho Martina ti skutečně závidím :) Jenom se chci zeptat, nejeli jste náhodou s cestovní kanceláří kryštof? Vaše výlety mi hodně připomínají podobnou trasu, kterou jsem v Anglii absolvovala asi před 3 lety. A taky jsme bydleli v Brightonu ;)
PS: Ten plyšák je úžasnej!! Já bych si ho hned koupila ;)

2 Danča Danča | 11. května 2013 v 23:08 | Reagovat

WELCOME HOMEE!!! :D Páni! Tak doufám že jste si to tam pořádně užily :) Ti plyšáci jsou roztomilý :) A to, že jsi viděla Martina Freemana? To je super zážitek :D Závidím ... :) Už se těším na vyprávění v pondělí! ;D

3 Petty Petty | Web | 12. května 2013 v 9:51 | Reagovat

To jste měli pořádně co dělat každý den :D Náhodou ty suvenýry jsou boží! :)

4 chemical_angel chemical_angel | Web | 12. května 2013 v 16:52 | Reagovat

wow krásne fotkyuplne! :) tež by som veľmi chela ísť do anglicka muselo to byť skvelé si s to tm teda užila :333 :)

5 Grace Grace | E-mail | Web | 12. května 2013 v 17:30 | Reagovat

Páni, tak to ses teda měla! Ten Martin - to musel být panečku pocit :-) máš to ale štěstí! Krásné fotky! A těším se na scany :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
KOPÍROVAT POUZE SE ZDROJEM!